A technológia lényege, hogy a felületet kevéssé bántja, nagyon kicsi az anyagleválasztás mértéke, és a felületet nem karcolja, az szabadon maradhat bármilyen védelem nélkül. Ez leginkább alu alkatrészeknél fontos, ahol a végső kialakítás szinte azonos egy friss gyártmánnyal.
Az alábbiakban néhány ilyen volt, ilyen lett képet osztok meg, melyeket ügyfeleinktől kaptunk vissza, a technológia hatásosságát igazolandó.
Simson oldaldekni :
Látható, hogy valaki már próbálkozott drótkorongos tisztítással, ez után került az alkatrész az ügyfelünkhöz, ahol megkapta azt a felületi finomságot és struktúrát ami valóban kell. A végeredmény annyira részlet gazdag, és szépen látható, mint ha most jött volna ki az alkatrész a gyárból.
Porsche szelepfedél, itt lent az eredeti, felül a már elkészült tisztított darab.
Veterán ( sajnos nem tudom pontosan milyen ) hengerfejek mosás után, és gyöngyözés előtt és után.
Mindezen példákból pontosan látható milyen különbségek vannak egy elmosott, vagy drótkorongozott, és egy üveggyönggyel szórt alkatrész között. Egy tisztességes, igényes felújításnál, főleg veterán kategóriában, szerintem elengedhetetlen az ilyen minőségű munka.
Magát a szóróanyagot itt találják :
Ha bármilyen kérdésük van a szóróanyaggal, vagy a technológiával kapcsolatban, kérem keressenek meg minket elérhetőségeinken.
Tisztelettel Bálint Balázs szerszámspecialista
Műhelynet szerszámbolt és szerszám webáruház
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése